Telefonas

Pirm - Sekm:

00:00 - 24:00



Renginiopartneris.lt prekių grąžinimas ir garantijos

Pirkėjas turi teisę atsisakyti pirkimo – pardavimo ar paslaugų teikimo sutarties, sudarytos naudojant ryšio priemones, pranešdamas raštu apie tai pardavėjui ar paslaugos teikėjui per keturiolika kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo dienos, nebent susitarta kitaip raštišku susitarimu. Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (prekės apžiūrėjimui galite perpjauti pakuotės uždarymui skirtas juostas);
  • Kokybiškųsurinktų arba bandytų surinkti šildytuvų grąžinti negalima;
  • Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba jeigu prekės keitimo pasiūlyti negalime – grąžinti už prekę sumokėtus pinigus;
  • Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  • Grąžinamas prekes pirkėjas turi pristatyti fiziškai pardavėjo nurodytu adresu arba atsiųsti prekes savo sąskaita pardavėjo nurodytu adresu.
  • Pinigų grąžinimą įsipareigojame įgyvendinti per keturiolika kalendorinių dienų nebent susitarta kitaip.

Pinigai grąžinami į kliento nurodytą banko sąskaitą pavedimu.

Tinkamos kokybės prekių grąžinimas vykdomas vadovaujantis LR Civilinio kodekso 6.228-10 ir 6.228-11 straipsnių numatyta tvarka.



24 mėn. kokybės garantija

Visos Renginiopartneris.lt parduotuvėje parduodamos prekės pagrindinės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme. Visoms Renginiopartneris.lt parduotuvėje parduodamoms prekėms suteikiama gamintojo garantija pagal LR galiojančius teisės aktus.

Garantijos galiojimo sąlygos:

  • Prekė buvo naudojama pagal paskirtį ir prižiūrima vadovaujantis instrukcijomis.
  • Garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės ir prekės transportavimo pardavėjo transportu.
  • Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

Pirkėjas praranda teisę į nemokamą garantinį aptarnavimą šiais atvejais:

  • Prekės buvo sugadintos dėl pirkėjo kaltės;

Apie pastebėtą defektą prekės naudojimo metu prašome pranešti kontaktais, nurodytais interneto svetainėje renginiopartneris.lt/parduotuve. Garantiniu laikotarpiu nustatytus kiekybinius ar kokybinius neatitikimus UAB “NP Grupė” ištaiso, sukomplektuoja arba pakeičia kokybiškais savo sąskaita. UAB NP Grupė įsipareigoja atsiradusį prekės defektą pašalinti per protingą terminą nuo pretenzijos užregistravimo įmonėje.

Tuo atveju, jei nusipirkę prekę, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per keturiolika kalendorinių dienų nuo pristatymo Jums dienos. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę. Jeigu įmonė neturi galimybės pakeisti prekės į naują, tada Jums grąžinami sumokėti pinigai. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.

Garantijos galiojimo laikotarpiu, pastebėjus paslėptus prekės trūkumus, prašome Jūsų juos nufotografuoti ir nedelsiant atsiųsti mums fotonuotrauką elektroniniu paštu nurodytu Renginiopartneris.lt parduotuvės kontaktuose. Prekės gamintojas tokiu atveju nustatys, ar prekės defektui taikoma garantija, t.y. ar prekės defektas yra gamyklinis. Apie gamintojo sprendimą nedelsiant informuosime Jus Jūsų nurodytomis susisiekimo priemonėmis. Atkreipiame dėmesį, kad:

  • Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims.
  • Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.